Amil 18

hello. rasa baru je post wish birthday dia 13 feb 2016. tup tup skrg dah 2017. cepatt nya masa berlalu. dah lima tahun kenal minah ni. hahahhaah tak sangka. end up dia jadi antara org yg rapat dgn aku. 
..
..
..
..
blank.
..
..
..
..

tetibe rasa syahdu siot. termenung aku. 
.
.
amil.
lepas ni mesti berpisah. tak pe lah, persahabatan kita tk semurah tu. walaupon hilang sementara annoying hg mesti kekal wkwkkwkw tak leh diubah. aku harap hang dah 18, basically 18 umur yg dikira besar lah kot lepas ni kita duduk jauh dari parents and for the first time isnt? sebab almaklum kita terlalu sayang akan convent terchentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa smpai 5 tahun untuk aku, and 11 tahun untuk hg. ma shaa Allah baru realised hg sekolah semua perempuan je. aku harap sambung belajar nnt tak kejutan budaya hahahahaha, 
.
sebenarnya aku rindu hang, syaf, ana, myza, izzah. walaupon semua kelas berbeza. hahaha duduk satu meja korang buat lawwak bodoh. rindu nak tengok hang bergaduh dgn syaf sebab bende banggang. aku lah yang jadi mangsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. sentiasa jadi mangsa. lepas tu tengok hang bertekak dengan mus. ahhahahaa mus pangkah hg cukup cukup. lepas stay back kat sekolah semata mata jalan pergi tuition english dari form 3, even masa form 5 daripada berlima tinggal aku dengan syaf je. teringat hang bawak ana naik motor ahhaahhaa. lepas tu kita berlumba sapa smpai dulu.
bende paling bongok masa akhir form 4. bergaduh. and that time kita pertahan each other ( sumpah aku menyesal ahhahahah aku patut buang hang kat lombong je ). fight over smtg stupid. lepastu masa kem krs (SARJAN) aku takkan lupa syaf paksa pergi pastu hang pergi sama ahhahha pastu hang pergi cerita dekat tuan aku kentut. pala hotak betul ahhahahahaha pergi cerita kat semua orang. 
.
too many valueable memories we create together. i hope we will make more memories together.
.
semoga result spm kita kebaboom.
.
and here, thanks sentiasa ada waktu susah senang aku. orang cakap susah nak cari kawanyang ada waktu susah senang. and im glad i met u and syaf. im glad im having u dr form 2 smpai skrg. (u have me since form 1 even hang lupa diri tk ingat aku ) hahahahaa. thanks setakat ni hang kept all my secret. thanks minyak motor hantar aku tuition acc, thanks minyak motor patah balik beli aiskrim sebab aku teringin aiskrim ahahahah. thanks selalu buat aku nak study ( syaf too ). thanks ajar aku jadi ego. thank you for everything.
.
and now, pesanan gua. amil tak guna, please. please. belajar bangun awal please. ahhahaha aku risau nnt dah smbung belajar asyik miss class. ahhahahaa. amil. manusia yg ada disisi hg skrg tiada ganti. hargai apa yang ada. rendahkan ego, kalau sayang cakap sayang. kalau benci, diam. jangan campak org. nanti awak sedih. awak hilang delima dalam emas tiruan. wkwkwkkw. amil, syaf dah tkde tau nak jd PA hang, nak kemaskan barang hang. so aku harap nnt barang hg dah tk tinggal merata-rata. hahahahah, amil jangan memilih sangat makan. sebab nanti smabung belajar hang makan maggi je ahhahahahaah sebab pokai. amil tolong buat aku stop risau dekat hang (( ya Allah tabahnya mak hg )) gagagagagga. kalau nak hilang bagitahu lah gila. ingat pala otak aku ni tk de bnde lain naik buat dr risau dekat hg? aku patut upah pembunuh upahan wkwkwkkw. nanti sambung belajar pilih kawan elok elok. sebab hang kan iblis kalau hg kawan dgn iblis jugak, mesti hg jadi ketua iblis. ahhahaahahahhahaha. and be nice with people but dont let them use u, iknow u quite good with this. and it is okay to be hurt, sad. because ure going to learn from that experience. Allah takkan hadirkan satu masalah tanpa sebab. cari hikmah sebaliknya. and learn to forgive and forget people. cause one day, hang akan ada kat tempat depa. cinta. dont love someone because of appereance. sebab yang penting hati. and i know u know this. belajar memahami org bukan dr mata kasar tp dari dalaman mereka. and i know u good in this. and if anyone break ur heart. thanks them. smile, and then punched their face. and let me syaf kick their ass. STOP BULI AKU PLEASE AHHAHAHAHAHAHA SELALU MEMPERMAIKAN BLUR AKU TAKGUNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
.
aku tak sayang hg. langsung tak. secebis kasih sayang pon tk de.
.
Hahhahahahahahahhahahahhahaakutipujehahahahhahahahahahaahh
.'
asal rasa sedih.
.
last but not least, selamat hari lahir amilia natasha bt samsuddin ( aku harap betul eja nama ayah hang ) hahahahaah. be a good muslimah, be a good daughter to ur parents. aku doakan umur hang panjang ( supaya jd kuli aku wkwkkwkwkw) and sentiasa di murahkan rezeki. semoga result kita sama sama gempak. amin yarabbalamin. 

selamat hari lahir amilia. thanks for everything u did to me.

SELAMAT HARI LAHIR.
SELAMAT HARI LAHIR.
SELAMAT HARI LAHIR AMILIA TAK GUNA
SELAMAT HARI LAHIR.

ikhlas,
ur cutest bestfriend on earth.

p/s : hadiah birthday dr aku tunggu result spm nnt. :P

Catatan popular daripada blog ini

The end

Alien's birthday. 29.