Amil.

ya, amil. 
Tak lah, natasha.
*jap feel nak tulis tengah loading*

13 Februari 1999, lahir lah amilia. Taraaaaaa. Hampir lima tahun kita kenal. Tak pernah pisah kelas dari form 3, smpai masuk form 4 terpisah sebab stream lain. Dia science stream aku account. Dia kata dia nak jadi doktor bedah tapi aku risau kalau kadar kematian meningkat sebba dia salah bedah org nnt hahahahhhahaha. Loqlaq weh dia ni. Manusia yang ketika form 1, boleh dipanggil zaman jahiliah dia. Zaman form 2 zaman kegemilangannya. Zaman form 3, zaman paling indahnya. Zaman form 4, zaman penderitaan. Dan sekarang zaman form 5, bakal saman era politan in shaa Allah. Orang yang kuat ngelat. Hahahhaaha orang yang kuat sembunyi perasaannya. Org yg kerek yg rasa nak hempuk dgn penyapu. Orang yang ego melangit bak kata syaf. Orang yang terlalu banyak di ungkap.  Walaupon dia paling annoying paling menyakitkan hati tapi aku tk tau kenapa aku tk boleh marah dia lama lama. Ajahahahahah sat fi mesti aku gelak. Selain syaf, dia bnyk rahsia aku. Bila aku jatuh. Hahahahahha dan sebenarnya aku tahu dia sayang geng gangster kampung pisang tu tapi tak nak ngaku.

Hai amil, panas hati tak baca? Hahahahahaha. Maaf lah tahun ni tak dapat nak belikan teddy bear besar mcm hg impikan. Keluar sama - sama. Oleh itu, bagi merealisasikan impian seorang amilia natasha, anda seharusnya menggalakkan faqihah agar rajin belajar, apa bila dia berjaya, dia bakal memberikan hadiah memandangkan orang dia sayang boleh kira dengan jari. Justeru, ajak lah faqihah ke jalan yang benar iaitu sentiasa belajar, bukan selalu ajak aku ngelat hahahahahahhah. 

Sebenarnya, kalau perhati benar benar, amilia ni org hati lembut tisu kapas, dia sangat penting kan maruahnya. Suka ketawa tetapi didalamnya sebaliknya, cuai! , suka sambil lewa. 
Ye lah smpai do,pet hilang, sekali ic, lesen lesap. Kalau bangla jumpa tak tau la hang amilia sekali kan dia bawak ic lesen dgn duit seratus hg tu pi bangladesh. Ahahahahahhaha amilia bangla?!

Nak tahu satu rahsia kenapa doa tk reply comment org kt ig ? Sebab dia malu kalau dia reply then org tu tk reply dh ahahahjahahahah. She's totally crazy. Lepastu, dia kalau orang kasi bluetick dkt whatsapp dia sentap tudia baq ang 4 hari 4 malam dia tk tegoq. Tapi dia sebenarnya yang selalu bluetikkan org tak oon grey tick hahahahahahah rasa nak luku. 

Memandangkan dia sngt menyayangi faqihah sehingga kan dia tidak menggangkat satu pon call di malam hari jadinya daripada beribuan call. 

Selamat hari lahir, selamat hari lahir, selamat hari lahir amilia, selamat hari lahir.
Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to Amilia happy birthday to you.

*tepukam gemuruh buat faqihah*

Amil, dah tua dah hang *usap kepala*. Tolong tolong sangat berperangai seperti 17 bukan 7. Tolong jgn memalukan aku dihadapan khalayak ramai, jgn tarik tudung aku, dkt tuition jgn cari pasal. Tolong tolong aku tau hg sayang aku please. Ahahhahahaha amil, manusia mana pernah sempurna, mesti ada cacat celanya, begitu juga kita. sikap forgive and forget should have. Saling memaafkan sesama manusia. Dan terima kasih selalu ada tika kami susah. Selalu pesan kami tegur kami. (( geng gangster  kampung pisang juga )) nanti kalau dh habis sekolah, jgn lupa diri okay. Hg lupa aku, aku tendnag hg masuk lautan china pasifik. Amil, selamat hari lahir. Semoga jadi anak yang solehah dan dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Dan dengan izin-Nya, spm kita straight A'S. Tapi kene usaha okay. Jangan give up!!!!! Prove to themmmm! Let our success shut their mouth. Nnt kalau dpt kawen anak dato' carikan aku amak dato' jugak k. Yang muda tak nak tua. 

And again selamat hari lahir amilia natasha! May Allah bless for the rest of ur life :)

3:10 a.m wrote on 13 of February 2016. Form 5. 
By, the cutest person on earth. 

Catatan popular daripada blog ini

The end

Alien's birthday. 29.